BRZINSKI RAZGLED LONDONA

ENGLISH VERSION: A FAST ROUTE AROUND LONDON

Trodnevni izlet u London nikako nije dovoljan da zaista upoznate grad, ali je sasvim dovoljan da vidite neke od najznačajnijih znamenitosti Londona.

Photo: Tower of London, ©Sandra Bortek

Moja ekipa i ja imali smo svega jedno poslije podne za obilazak Londona. Ostalo vrijeme proveli smo unutar Olimpijskog parka i na utakmicama navijajući (a nešto sasvim malo u šopingu). Kako sam već imala priliku upoznati London predložila sam da obiđemo neke od znamenitosti koje zaista vrijedi vidjeti. I tako je krenula naša avantura.

Ovdje dajem preporuku 10 znamenitosti koje smo mi vidjeli na našoj ruti, a s obzirom na malo vremena nismo ulazili posebno u svaku.

TOP 10 ZNAMENITOSTI – OLIMPIJSKA RUTA

1. TOWER BRIDGE & TOWER OF LONDON – Ne samo jedan od najljepših mostova već jedan od simbola Londona koji je za vrijeme Olimpijskih igara okrunjen olimpijskih krugovima.

Nastavi čitati BRZI RAZGLED LONDONA

Photography ©Sandra Bortek

Leave a comment