Kad voliš trčati…

Sada se već dvije godine bavim trčanje. Do tada nisam ni pomišljala da ću na ovaj način koristiti svoje slobodno vrijeme i sve svoje obveze prilagođavati treninzima, utrkama i zajedničkim druženjima.

Brooks Running Team škola je trčanja koja je i od mene hodača stvorila trkača. Otrčala sam nekoliko polumaratona, ali još više treking i trail utrka u kojima uživam, bilo da trčim ili hodam. Vjerojatno od mene nikada neće biti neki super trkač, ali sam osjećaj da mogu puno više znači od bilo kojih rezultata.

Kako mi je trčanje promijenilo život, tko su te nove face u mom životu i kakve to sve ima veze s putovanjima? Itekako ima! Ako vas zanimaju moje trkačke priče, pozivam vas da pratite trkački blog Posvudushe, sigurna sam da ćete pronaći inspiraciju, a i mnoštvo iskustva s putovanja…

Što je iduće u planu? Već ovaj tjedan pripremam 2. kolo Sljeme Trail Kružoka1010949_187568438076016_52990291_n, a onda me očekuje Velebitski Trail I Ultra Trail Kvarner. Ako ostanem čitava, sigurna sam da će se mnoge druge avanture same pozvati!

 

Leave a Reply

