Trčim li ga trčim

Mislit ćete da sam prestala pisati, ali vrijedno pišem retke o avanturama koje su iza mene.

Trčim. Noge me nose i puštam da idu kamo žele. Puštam i srce da me vodi, vjerujući da sluša Svemir koji otvara vrata na koja pokucaš – makar i bojažljivo.

Ovo je ljeto bilo čudljivo, prepuno iznenađenja, ali jesen i zima mogu biti dobar početak za postavljanje temelja za iduću godinu. I zato nisam rekla ne trekingu već idem jer mi je svako novo brdo izazov – ako to mogu, mogu sve što zamislim!

I možda me putevi ne odvedu odmah stotinama milja daleko, ali istraživati Hrvatsku jednako je uzbudljivo! Maštam o ponovnom odlasku u Maroko, o Kostarici, o Peru i znam da ću jednog dana vidjeti i taj dio svijeta. Do tada me oduševlja raznolikost hrvatskih krajolika – Krka, Cresa, Risnjaka, Samoborskog gorja, Mljeta, Raba… I kada je sve u dobrom društvu, zabava je garantirana!

Definitivno uzbzđenje je bio i Zagreb Urban Challenge na koji sam ove godine išla po treći put. Bilo je uzbudljivo!

Da ne duljim, Posvudusha piše, a nadam se da ćete svratiti do mog bloga i pratiti me redovito.

Putujte, istražujte i trčite jer noge vas mogu odvesti gdje god želite!

Vaša Posvudusha je na Posvudusha.com

Leave a Reply

