Novo na blogu Posvudusha.com

vrtoviIz mene je jedna uzbudljiva godina, a ispred još neizvjesnija! U Novu sam doslovce utrčala u ponoć gledajući najljepši novogodišnji vatromet za zagrebačkog savskog nasipa. Tko nije bio, iduće godine ponavljamo 🙂

Teško je biti prisutan na dva mjesta istovremeno pa pozivam sve koji prate moje putešestvije, trkačke priče ili jednostavno pronađu nešto znamljivo među mojim sadržajima da me prate na http://www.posvudusha.com gdje ima novi sadržaja.

U međuvremenu sam bila na Zagorje Treku, otrčala nekoliko polumaratona samo na treningu kako bi se pripremila za onaju u Ferrai, pripremam predavanje o Maroku u zagrebačkoj Booksi, a zaljubljenicima u zrakoplovstvo donosim prijedlog dvodnevnog izleta u Njemačku na najveći specijalizirani sajam zrakoplovstva.

Nadam se da ćete pronaći nešto interesantno i iz starih priča o Maroku, Tunisu ili možda čak Londonu. Uskoro donosim priču i slike o Iranu, jer čini se da će me putevi tamo ponovo odnijeti.

Vidimo se na http://www.posvudusha.com

Leave a Reply

