Trkački dnevnik Posvudushe

sljeme6Godina koju zatvaramo danas bila je nadasve uzbudljiva za mene. Iznad svih očekivanja i bez mnogo očekivanja postigla sam osobne pobjede na koje sam iznimno ponosna.

Jedno je sigurno, kada je najteže i kada misliš da ne možeš, baš tada treba stisnuti zube i ići za srcem. S osmijehom na licu danas zaboravljam sve kapi znoja prolivene u 2013. i pokoju suzu prolivenu iz tuge, a one od sreće pamit ću još dugo, dugo…

Hvala svima koji pratite moje stranice. I dalje ste pozvani da čitate moje retke na http://www.posvudusha.com gdje je posebna rubrika posvećena mojim trkačko-trekerskim avanturama i uživanju u prirodi: TRKAČKI DNEVNIK.

Za one koji traže avanturu van granica i preko kontinenata podsjećam da sam napisala nekoliko novih redaka o marokanskoj avanturi: 2. dio i 3. dio su online.

Vidimo se u 2014.! Uživajte, ne skidajte osmijeh s lica čak i kad je najteže i ne odustajte od svojih snova!

Leave a Reply

