Daleko od svih…

Nesnosne vrućine posljednjih dana natjeraju čovjeka da razmišlja o bijegu. Treba li pobjeći u toplije ili hladnije krajeve, ovisi o vlastitim željama, ali prije svega odabiru aktivnosti koje želimo na destinaciji.

wallpaper-1418355

Što želimo na destinaciji? Što bih ja željela na destinaciji? Pa, zapravo, već dugi niz godina razmišljam o novom mjestu za život i novom radnom mjestu, koje dakako uključuje sve ono što volim, a manje onih stvari koje ne volim. Tko ne bi poželio godišnji odmor svaki dan i radni svaki dan? Pa baš to tražim! Rad s guštom (nešto poput posla koji sada radim, ali u krivoj branši 🙂 ), ugodna atmosfera, učenje novog jezika, upoznavanje novih ljudi, razvijanje novih projekata…

I dok mi kapljice znoja klize niz leđa, ne mogu nego odlutati na neko ugodnije mjesto gdje povjetarac otklanja svaku vrućinu, gdje sunce samo dobronamjerno grije preplanulu kožu, gdje palma stidljivo njiše grane i pravi mi hlad, a ocean donosi tako potrebnu svježinu… Postoji li takvo mjesto? Postoji, čak ne u mislima već na ovoj našoj kugli zemaljskoj. I bilo je trenutaka kada sam pronašla takav raj, ali nisam mogla dugo ostati. Sada me taj raj ponovo zove, a čini se tako daleko…

Vizualizacija je pola puta do ostvarenja želja

Spadam u klasu optimista i nadrealista i stoga uvijek vjerujem da za svaku želju postoji pravo vrijeme. Neke želje dolaze na red vrlo brzo, a za neke ipak moramo biti strpljivi, a to nije lako. Ova godina krenula je vrlo optimistično, s jasnom vizijom, ali sada kada smo na polovici cijelog tog puta i rezimiramo li što se sve dogodili, nema prostora za žaljenje, već samo nove planove!

Gdje se vidim? Što radim? Ostvarujem svoje želje koje bi se nekima činile trivijalnima, ali meni su one trenutno miljama daleko – ali su tu! Costa Rica, Cuba, Peru, Namibija, Kenija, Mauricijus, Kina, Tajland, Mongolija, Andaluzija samo je djelić avantura o kojima sanjam, koje posjećujem, o kojima želim pisati.

I dok puštam da me Svemir odvede na pravi put, slažem slike u glavi koje će me približiti stvarnom trenutku. S 35°C oko kojih živa u termometru skače ovih dana misli odlaze prema plavetnilu koje odmara dušu i oči… Osjećate li vi tu svježinu?

beach-relax1

Leave a Reply

