U pohodu na Plitvički maraton

Da mi je netko prije godinu dana rekao da ću ikada trčati, rekla bih mu da je lud. Da mi je netko rekao da ću biti dio manifestacije Plitvički maraton i pritom se još natjecati, rekla bih mu da to što pije, podijeli sa mnom.

IMG_6822Teško je biti vizionar u nečemu što ne voliš ili nikada u životu nisi radio. Moj najveći izazov je trčati, baš iz razloga što to do prije godinu dana nisam nikada radila, niti voljela. Danas mi se čini da se sve to nekako mijenja. Nemojte me krivo shvatiti –  svaki novi metar (kilometar) koji napravim jednako je težak kao onaj prethodni, ali ne dam se. Svaki novi dan je nova borba pa tako i svaki novi kilometar, ali su zato oni prethodni sve lakši i lakši.

IMG_6731

Plitvički maraton za početak karijere 🙂

Iako bez natjecateljskih ambicija, Plitvički maraton bit će mi uvijek poseban. Moja utrka je bila na 5 km, ali kao početniku i to mi je bilo dovoljno. Cilj je bio otrčati utrku i zapravo na taj način odraditi trening. Uz lagane nizbrdice i uzbrdice, 34 minute pravo su zadovoljstvo, osobito kada se sjetim da mi je na Novogodišnjoj trci (tada kao totalnoj amaterki) trebalo gotovo isto toliko, ali po sasvim pitomom terenu.

IMG_6491

Ipak, ono zbog čega se ovakvi trenuci pamet je ekipa s kojom sve to doživite. Čarobna petorka (Vanja, Goran, Slavoljub, Costa i ja) sastali smo se već u subotu na Plitvicama. Nakon što smo obavili prijave i shvatili da smo dobili ulaznice za park, nismo puno dvojili o tome hoćemo li ići do parka ili ne. Usput smo obavili povijesno fotkanje – Vanja i ja smo naime prve prošle ciljnom ravninom (čak dan prije utrke) i pritom dobile zaslužene medalje 😉 Rekoh, ma tko će nas slikati u onoj gužvi!

IMG_6511

Plitvice su nas oduševile, barem onaj dio gornjih jezera koji smo uspjeli obići. Nakon pasta partyja (vrlo simboličnog obroka) uputili smo se do staze za utrku 16 km, a potom do kućice u Smoljancu gdje smo iznajmili smještaj. Kojeg li oduševljenja! Iako umorni dočekali smo ponoć uz Tadejinu reinkarnaciju u obliku domaćeg jegera (to nam je dalo snagu za utrku).

IMG_6804

Prva trka nije prvi mačić

Na dan utrke svi smo bili spremni – i u glavi i u nogama. Netko ide na petaka, netko na 16 km, ali svi smo jedni drugima podrška i pitanje je vremena kada ćemo trčati skupa na istim dionicama. Iako sada sumnjam da ću ikada otrčati više od 10 km, znam i sjećam se da sam nekada sumnjala da ću otrčati 5 km pa mi je to danas sasvim običan (i redovan) trening. U svakom slučaju, ova petorka je odradila ukupno 47 km, dakle maraton+. Moram spomenuti i pridruženog člana, Marcelu, koja je također otrčala svoju prvu utrku i tako otvorila vrata nove karijere. Marči, treća grupa ti je preslaba 😉

IMG_6832

Nakon što smo odradili najbitniji dio Plitvičkog maratona, pridružili smo se našim Brooksićima u dočeku našim maratonaca. Posebnost je svakako dominacija AK Sljeme gdje su i muška i ženska ekipa osvojili ekipno prvenstvo Hrvatske u maratonu. Čestitamo državnim prvacima!

I čestitam svima koji su se odvažili trčati maraton, svima koji su otrčali 16 km i dakako ne manje bitnima, svim natjecateljima koji su otrčali petaka. Bravo!

IMG_6926

IMG_6942

IMG_6857

IMG_6869IMG_6872IMG_6880IMG_6889IMG_6894

Leave a Reply

