Maratonci trče bečkim ulicama

Ovo će biti jedno od mojih zanimljivijih putovanja. Naime, za vikend odlazim u Beč gdje se u nedjelju 14. travnja 2013. održava Bečki maraton.

Heldenplatz_500Ne, ja neću trčati ni maraton ni polumaraton. Ovaj vikend ne trčim, ali zato za godinu dana, tko zna – na istom mjestu u isto vrijeme zajedno sa stotina trkača 🙂 Uzbuđenje? Da, kao da ja trčim u subotu (a motike nisam takla). Kažu da se na utrku prijavilo 40,957 trkača iz cijeloga svijeta. Sada vi meni recite – kako izgleda 40,000 ljudi na jednome mjestu, na jednom startu? Hm, razmišljam o Beču čijim sam već ulicam hodala i ne mogu zamisliti gužvu koja me očekuje!

Posebno mi je zanimljiv maraton jer će na njemu sudjelovati i trkačka legenda Haile Gebrselassie čije sam utrke kao klinka pratila na televiziji i vjerojatno sam samo njegovo ime mogla zapamtiti. Ovaj lik idući tjedan će napuniti 40 godina, a u Beču će pokušati srušiti rekord utrke – polu maraton. Za one koji ne znaju Gebreselassie je dva puta osvajao olimpijsko odličje u utrci na 10,000 metara i do ne tako dugo držao je svjetski rekord u maratonu (2:03:59), a i sam je postavio 20 službenih i 7 neslužbenih rekorda tijekom svoje karijera.

Haile Gebrselassie

“Jedan sasvim običan dan bez trčanja, za mene nije dobar dan. Dakako, mogao bih reći da ću sada trčati samo iz zabave, ali i dalje trebam motivaciju za trčanje.” – rekao je Haile za Bečki maraton.

Dakle, oni koji prate utrke ovog tipa, znaju da će biti zanimljivo. Meni će biti zanimljivo pratiti moćnu ekipu koja dolazi iz Hrvatske, osobito Brooksiće koji treniraju posljednjih 6 mjeseci za polu maraton, a ona druga polovica trenira već godinu dana i priprema se za maraton. Za mnoge će ovo biti vrhunac njihova treniranja i dokaz da je zaista moguće trenirati i otrčati više od 20 km tj. više od 40 km. Ovu utrku ne trčite protiv drugih, već protiv i za sebe, a granice su samo u našim glavama.

Tako vam je to. Ja sam danas odradila sama svoj trening kojim završavam drugi tjedan treniranja (vau, bravo ja!). Sljedeći tjedan je faza kada trčimo čak 5 minuta u komadu, a hodamo 2 minute. Znoj sve više izbija na površinu, ali za neke stvari se treba potruditi. Osmijeh je i dalje na licu pa za sada nema bojazni od odustajanja.

Reportaža i fotke slijede po povratku iz Beča 😉

Tschuss!

Leave a Reply

