Insanity Workout

Iako je već stiglo proljeće, uz snijeg koji nas prati posljednjih nekoliko dana, a čini se da će ga biti još, u glavama ljudi još uvijek je zima. I još nešto, dama na naslovnoj slici – ne to nisam ja 🙂

Ne volim zimu. Volim doduše snijeg i stiskavce pod pokrivačem, topli čaj i tako te stvari, ali ipak više volim sunčane dane, volim se buditi s izlaskom sunca, volim zelenilo prirode i onaj osjećaj “punih baterija”. Tmurne dane očito treba liječiti vježbom, ali ne treba zaboraviti vježbati ni kada nam dođu ljepši dani. Ja sam prije dva mjeseca krenula s kojekakvim vježbanjem u zatvorenom prostoru (prije toga sam trčala dok nije bilo snijega, ali sasvim rekreacijski).

Zumba se ispostavila prelagana. Čini se da za mene nisu lagana skakutanja poslije kojih se jedva oznojim, a već nakon pet minuta zaboravim da sam išta radila. Tako nekako sam došla do Insanity Workouta na koji me uputio moj dečko. Moram priznati da je ovo bila jedna od najboljih odluka koje sam donijela u životu i na koju sam bila spremna nagovoriti se.

Insanity WorkoutInsanity Workout je odličan za sve one koji se zaista žele oznojiti, napeti mišiće, za one koji žele smršaviti – odlična stvar! Cijeli program traje 2 mjeseca, s tim da prvi mjesec treninzi traju 40 minuta, a drugi mjesec 1 h i 15 min. Vježbe su opake, nema puno odmora, možda svega 15-30 s između setova vježbi, ali zato vrijeme projuri. Mislite li da je muškima lakše nekog curama, varate se. Ja umirem svaki put, ali i svaki put dam sve od sebe, jer ipak to radim ZA SEBE. Jednom me boli noga, drugi put rame, treći put leđa, svaki put me nešto boli i svaki put mi je teško, ali svaki put sam tamo i odrađujem sve do kraja – koliko ide. Ima trenutaka kada mislim da sam u banani, ali kada vidim da je i drugima teško znam da sam odradila sve kako treba i da je bol samo trenutačna! Iako je istezanje odlično, volim osjećaj upale mišića jer onda znam da sam nešto i radila, a navečer zaspim ko zaklana.

Zuzana
Zuzana

Onaj tko je čuo za Zuzanu, može već zamisliti treninge na Insanityju jer treninzi baš tako i izgledaju – užas, ali sve se to isplati. K svemu tome i trener Bojan (Fitness Forma) nam je odličan pa je gušt dolaziti u dvoranu.

Ostaje mi još mjesec dana najtežeg dijela treninga s obzirom da se istovremeno pripremam za školu trčanja, nadam se da ću izdržati tempo treniranja. Zašto? Pa odlučila sam da u Isusovim godinama napokon napravim nešto konkretno za sebe i ispunim neke svoje želje:

  • od uspona na Sljeme u vremenu dostojnom mojoj dobi
  • otrčati makar dvije treking utrke u prvoj godini
  • otrčati Večernjakov polumaraton u jesen
  • otrčati i ove godine Terry Fox Run i DM utrku na Jarunu (i srušiti svoj rekord 🙂 )
  • odvaliti Zagreb Urban Challenge ako ga bude ove godine, a svakako se nadam da hoće

Imam još nekih željica u rukavu, ali neka još ostanu skrivene.

Za one koji misle da trebaju biti profesionalci ili imati previše vremena za sebe to je samo izlika za ne vježbanje. I ja imam posao, nemam mnogo vremena ni novaca, niti sam ikada nešto profesionalno trenirala (glupo mi se više pozivati na sportske srednjoškolske dane), a sada sam totalno amaterski željela isprobati sve čari sporta pa čak i trčanja koje nikada nisam baš voljela. Školica trčanja počinje za svega par dana i moram priznati da sam uzbuđena. Veselim se jednom novom iskustvu. Nadam se da će mnogi donijeti slične odluke i napraviti pozitivne promjene za sebe. Bez prvog koraka nema ništa, iako je on najteži, nagrada je puno veća.


527660_365999796848247_1045878294_n
2 thoughts on “Insanity Workout”

Leave a Reply

