Place2Go iliti međunarodni sajam turizma u Zagrebu

Volim ona turistička događanja gdje sretnem mnogo poznatih, ali prije svega mnogo ljudi dobre volje. Mislim da bi svi koji rade u turizmu (ali i oni koji općenito rade s ljudima) uvijek morali biti nasmijani i srdačni. Zašto? Zato što je to takav posao gdje čovjek i njegove potrebe jednostavno moraj biti na prvome mjestu. Ako niste spremni ispuniti moju želje i osigurati mi putovanje iz snova – nemojte raditi u turizmu.

Danas je bio posljednji dan drugog izdanja sajma turzima Place 2 Go. Iako je i on još uvijek u povojima, drago mi je vidjeti da se broj izlagača od lani povećao, iako mi se čini da je još uvijek malo posjetitelja. Možda je u subotu bilo drugačije, ali ionako mogu samo komentirati dan kada sam bila. Zašto je tome tako? Teško je reći, ali sigurna sam da i za to ima rješenja.

putovanje-je-znanjeI ove godine sajam je organizirao nagradnu igru Putovnica gdje ste morali posjetiti određene štandove i dobiti na njima žig ili potpis. Samo na taj način mogli ste završiti u bubnju za nekoliko nagrada. Iako se uvijek vizualiziram na destinaciji, ako se ne prijaviš za nagradnu igru nikad nećeš ni biti u šansi za osvajanje bilo čega. Jednom ću i ja na Mauricijus! 🙂

Ovogodišnja promjena na sajmu, osim više izlagača, ja onaj prodajni dio gdje su se našli prodavači domaćih proizvoda, obiteljska poljoprivredna gospodarstva i manje tvrtke. Neki su eto uspjeli uvesi iz Turske njihove slastice pa je tako na sajmu bilo čak dva štanda sa šećernim bombama (baklave, halve…)

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru

Voljela sam raditi u turizmu i još uvijek vjerujem da ću mu se vratiti u jednom trenutku, ipak, ne mogu se oteti dojmu nakon samostalnih putovanja, da kako je moguće da turističke agencije tako skupo naplaćuju svoje aranžmane, posebice one grupne gdje se zna naći i tridesetak ljudi u grupi. Izgleda da ću morati pripremiti putovanje u vlastitom aranžmanu i samo pozvati ekipu da mi se pridruži…

Samo je jedan razlog zašto ne volim sajmove putovanja i turizma – jer mi zagolicaju dušu, a srce zatreperi u iščekivanju nove avanture, a za koju sam svjesna da ipak moram malo pričekati  – da se zvijezde poslože.

mondo-travel

travels-in-style na Place2Go market Place2Go Maras na Place2Go

Leave a Reply

