Barcelona, park Guell / Photo by Sake

Svjetsko rukometno prvenstvo u Španjolskoj

Prije svega nekoliko sati saznala sam da sutra putujem u Barcelonu i to ni manje ni više nego na Svjetsko prvenstvo u rukometu gdje me već sutra očekuje navijanje na polufinalnoj utakmici Hrvatska vs Danska.

Barcelona, park Guell / Photo by SakeS obzirom kolika mi iznenađenja Svemir sprema, više se na čudim ovakvim trenucima koji se događaju “iz vedra neba” jer je za sve to zaslužna jaka želja. Istina je da je moj dragi trebao ići, a naposljetku se predomislio i meni ustupio svoje mjesto u avionu.

Ok. Spremna sam. Rođena sam spremna. Volim putovati i kad mi netko spomene putovanje, ja sam u glavi već tamo, na avionu, na putu, istražujem, uživam, pričam s ljudima na svim mogućim jezicima. Barcelonu sam već imala prilike posjetiti. Imali smo doduše isto jedan dan za obilazak, ali ako sad bude lijepo vrijeme, moći ću još jednom s guštom obići mnoge zanimljivosti i možda još koje novije. Imam osjećaj da će mi Barca ostati u lijepom sjećanju jer nekako mi se čini da je hrvatska rukometna reprezentacija spremnija nego ikad da osvoji ZLATNU medalju koja nam već godinama izmiče. Iako nam nema u sastavu Balića, mislim da je Domagoj Duvnjak zreo ko jabuka da povede Kauboje prema postolju. Još samo neka ga ostali slijede i igraju u svom stilu i bit će veselja! Ne želim isticati nikoga, jer u rukomet je timski sport i momčad mora biti ko jedan, ko živi organizam! Zato, nadam se da će svaki kotačić u ovom hrvatskom rukometnom mehanizmu sljedećih nekoliko dana biti na zavidnoj razini, brži i bolji od ostalih momčadi.

Kako izgleda Barcelona ovih dana i kako je bilo na Svjetskom prvenstvu u rukometu saznat ćete čim se vratim. Nadam se lijepom vremenu pa da i fotke budu dobre.

Držite fige i navijajte!

Leave a Reply

