Nova na Savi 2013

savaMalo sam praznovjerna što se tiče Nove godine pa tako vjerujem da sve što radiš sa Stare na Novu ti utječe na to kakva će ti biti godina. Odnosno, ako imaš taj dan novaca, imat ćeš i u novoj godini, ako radiš, radit ćeš i dalje, ako se smiješ, smijat ćeš se još više, ako trčiš, trčat ćeš još dalje…

Ja sam tako otvorila 2013. godinu sa svojom prvom utrkom. DA, zaista! Mislim tko su ti luđaci koji na novogodišnje jutro odluče trčati po zagrebačkom nasipu!? Pa, zapravo sasvim obični ljudi koji jednostavno vole trčati. A kako se ja tu uklapam? U skladu sa svojim novogodišnjim odlukama, mislim da je ovo jedan odličan početak nove godine. I baš se veselim.

Novogodišnja utrka “Nova na Savi 2013.” koju organizira AK Veteran mislim da je treća uzastopna utrka i zapravo tek sam prije par dana saznala da ona uopće postoji (!). Došavši tamo kao apsolutni početnik (naime prije samo 7 dana sam počela s trčanjem nakon duuuugee stanke i sa svega desetak kilometara u nogama) zapravo sam željela odraditi svoj (nazovi) trening i tako obilježiti ulazak u Novu. Prijaviti se ili ne? Hm, “samo da ne budem zadnja” – to mi je nekako bila misao te sam se dvoumila cijelim putem do nasipa. A onda je prevagnuo razum, odvažnost i hrabrost – pa što ako i budem zadnja! Netko mora biti, a ja sam u svojoj glavi pobjednik kako god utrka završila, samo zato jer sam se jutros ustala i došla do nasipa! Da, otrčala sam svoju prvu utrku. Kažu “Ma, to ti je samo 5 kilometara!”. Gledajte, “samo” za nekoga tko ne trči je relativan pojam, a 5 km je 5 km previše. Ipak, moram se zahvaliti svojoj moralnoj podršci :* koja mi samo daje impuls u leđa. Iako sam imala startni broj 4, gotovo da sam došla četvrta odozada 🙂 Ne znam koja sam došla, nije mi bila važna utrka, čak me na kraju nije ni brinulo hoću li biti zadnja. Ipak, čini se da sam napravila svoj osobni rekord na 5 km (uz trening od svega sedam dana) 33:38 min. Moram priznati da mi je čak bilo puno lakše nego što sam mislila da će mi biti otrčati taj famozni krgu oko dva mosta. Dok je pravim trkačima ovo samo dionica za zagrijavanje, molim vas vi trkači da shvatite nas početnike kojima je svaki korak bitan i svaki uzimamo k srcu. Jednom je i vama bilo teško. A vidjet ćete samo za par mjeseci “uf, kako mala trči!” 🙂

Izgleda, da ću ove godine ipak otplatiti svoje tenisice, a možda se počastim i novom trenirkom. Nemam previše fotkica, ali evo i ova jedna koju je kolega trkač Goran Požek snimio, velika je uspomena za mene. Sada nema povratka, Novu sam obilježila…

Nadam se da će nekima od vas moja iskustva biti poticaj da napokon odlučite ostvariti neki svoj san i napraviti prvi korak već danas. Bez obzira je li to fizička aktivnost, pokretanje novog projekta, izjava ljubavi, kupnja željene “igračke”… vjerujte mi, u početku je teško, ali ne dajte da vas um zavarava, samo krenite. Ma, kvragu, pronađite sport za sebe, treba vježbati! Trčanje je vjerojatno najjeftinije 🙂 Treba se prilagoditi kriznim vremenima…

Sretno vam bilo u 2013!!!

Leave a Reply

