Treking liga 2013

Nedavno sam bila na posljednjem ovogodišnjem eventu Treking lige. To je trenutak kada se proglašavaju pobjednici u protekloj godini, dodjeljuju posebna priznanja za iznimna dostignuća u trčanju i trekingu.

TL_kalendar_webAh, da, nisam neka trekerica. Iza sebe imam ravno jednu treking utrku i jedan challenge i jednu humanitarnu trku, ali valjda negdje treba početi! Pišem o trekingu i svojim doživljajima isključivo kako bi onima koji čitaju ove moje retke, ciljano ili su slučajno nabasali na njih u bespućima cyber zone, pa se možda i zakače na ovu zabavu u prirodi. Ne, ovo nije pusto trčanje u krug, ovo je uzbudljiva, malo brža, šetnja prirodom, šumom, livadom, planinom, uz natjecateljski karakter za one kojima je to bitno. Meni osobno, treking se čini kao idealna prilika da upoznam Hrvatsku i uživam u njezinim ljepotama, malo proboravim na svježem zraku, opalim koju fotku, i otrčim (čitaj prošećem) koji kilometar. Još uvijek vjerujem da je u zdravom tijelu, zdrav duh pa i njega treba njegovati.

Ove godine, Treking liga nam je omogućila da sudjelujemo u stvaranju jedinstvenog kalendara za koji smo mogli prijaviti svoje datume rođenja. Naravno, uz popis svi važnih treking evenata u 2013., na kalendaru su se našla i imena neznanih i znanih super junaka, likova iz crtića, stripova, filmova i stvarnih života. Priznajem, baš me oduševio. Sada barem ne mogu reći da sam zaboravila na koju utrku 🙂

Kakvi su moji planovi i očekivanja za 2013. godinu? Pa ne bih voljela biti preambiciozna, ali definitivno na proljeće upisujem školu trčanja – koliko god smiješno zvučalo, dobro je čuti profesionalce na što treba obratiti pažnju. Shodno tome i svojim mogućnostima, ja sam se već ovih dana bacila u pripreme pa sam krenula s laganim trčkaranjem 3-5 km. U međuvremenu sam naravno imala i upalu mišića, i tetive, ali ništa što jedan dan odmora nije zaliječio. Ima da do proljeća budem spremna! (Ako u međuvremenu ne uhvatim upalu pluća ili štogod slično).

tenfeOk, to je škola trčanja, ali očekujem i malo intenzivnije uključenje u treking ligu isključivo iz svog gušta pa se nadam da ću imati o čemu pisati vrlo brzo. Između ostalog, moram se pohvaliti da sam postala ponosni vlasnik novih brooks tenisica pa dok ih ne isplatim kilometrima ne smijem reći da neću trčati. Dakle, trčat ću još dugo…

Čini se da je ova godina prekretnica, ili sam tranu ili nisam. Još uvijek vjerujem da nije sve u talentu, već se za neke stvari treba potruditi. Dvije noge imam što mi još treba? Ovog puta nema izvlačenja.

Sretno mi bilo!

Leave a Reply

