TOP 5 SUVENIRA S PUTOVANJA

ENGLISH VERSION: TOP 5 TRAVEL SOUVENIRS

Koliko puta ste pri odlasku na putovanje čuli od roditelja, rodbine, prijatelja (pa čak i samo poznanika) – Donesi mi nešto! Hm, koliko god mi je putovanje uzbudljivo, često izgubimo mnogo vremena u potrazi za savršenim suvenirom. Zbog ovog problema, a iz vlastitog iskustva, odlučila sam pronaći najbolji suvenir.

Čistim ja tako neki dan prašinu koja se nakupila na uspomenama (čitaj suvenirima) s različitih destinacija. Neke sam dobila od prijatelja, a neke sam donijela sama. Zaista mi je trebalo vremena i zapravo mi je bila muka skidati svaku figuricu pojedinačno i potom je vraćati nazad. Trebalo je proći podosta kilometara kako bi shvatila koji su suveniri najbolji, najpraktičnij i najjeftiniji, a da će se pritom svidjeti onima kojima su i namijenjeni. I ja sam danas pametnija pa kupujem samo određene suvenire i pritom namijenjene samo uskom krugu ljudi.

Bez obzira hoćete li se složiti sa mnom ili ne, sigurna sam da postoje suveniri koje dan-danas imate i žao vam ih je maknuti s police (kao meni), a zaista vam skupljaju prašinu. Pa da vidimo, koji su to poželjni suveniri?

TOP 5 SUVENIRA S PUTOVANJA

1. Magneti za frižider – Ne znam nikoga to je bio na putu, a da nije kupio barem jedan magnet. Ovo mi je jedan među omiljenim suvenirima, a i ljudi mi često dobace da bi upravo to željeli. Cijenovno mogu biti pristupačni, iako sam doživjela da u nekim zemljama zaista traže previše za komad. Mislim da je pristupačna cijena cca 2 eura.

2. Razglednice – S puta uvijek pošaljem barem jednu razglednicu, a sve ovisi o zemlji u koju putujem. Šteta što su poštarine visoke, možda bismo više slali razglednice. Neki ih kupuju pa poklanjaju, meni osobno su draže one koje me dočekaju u sandučiću.

3. Slike – Svakako najzahvalniji suvenir. Uspomena koju nećete skinuti sa zida, ako vam se svidi. S ukusom ćete rijetko pogriješiti, osobito ako kupujete nešto što je tipično za zemlju koju ste posjetili. Viseće rezbarije i slične stvari koje mogu krasiti prostor, također su ok.

4. MajiceDoživjela sam da je praktičan suvenir kao što je majica bio bolji i jeftiniji od bilo čega drugoga, a kupovina magneta, figurica bi pritom bila smiješna. Zar nije ljepše dobiti simpatičnu majicu od figurice s koje ćete morati skidati prašinu. Ovo je definitivno suvenir za poželjeti.

5. Nakit – Ženskim osobama s nakitom nikada nećete pogriješiti, bez obzira radi li se o drvenom, plastičnom ili predmetu od vrednijeg materijala kao što je srebro, jantar, zlato, tirkiz… Žene vole ovakve stvari, a i rado će ih nositi osobito ako pogodite njezin ukusu. Ovakav suvenir je i za vas praktičan. Imam prijateljicu koja na destinacijama kupuje srebrnu narukvicu, ja osobno volim srebrno prstenje, ali to može biti bilo što.

EXTRA 6. – Fotografije – Suvenir kojeg ćete uvijek imati, ali koji će samo vama biti od posebnog značaja. Stoga, makar i mini fotoaparat je poželjan kako biste ovjekovječili trenutke s putovanja. I dakako, po povratku ne morate ih sve razviti, već samo one koje želite češće pogledati u albumu.

Imate li vi neki omiljeni suvenir? Veselit će me vaše ideje i iskustva s putovanja!

Leave a Reply

