ISTANBUL – KEBAP, KOLAČI I DOBRA ZABAVA(1. dio)

Ako ikako imate priliku za putovanje, ne propustite upoznati Istanbul. Milijunski grad koji će vas ostaviti bez daha, očarati svojom kulturom, oduševiti kuhinjom, gdje je shopping garantiran, a zabava traje do kasno u noć.
Gle, utrpaš se u avion s grupicom kao i ja, zbuksaš se u hotel i onda te prvo otfuraju na večeru. Ja sam prvi put bila tamo i odlučila probati sve što se da. Kako smo imali izvrsnog vodiča, samo sam sljedila njegove upute… ovo ti je super, to ti je mljac… i tak… oduševili su me njihovi namazi od sira s kojekakvim travama i začinima, između ostalom i vinovom lozom – definitivno probati. Mislim da su u mesu specijalci, dakak možete probati sve osim svinjetine. Piletina i janhetina su poželjne na sve moguće način i u svim kombinacijama. Jedina stvar koja mi se nije svidjela bila vinova loza punjena s nekakvom rižom. Ne, ne za moje nepce… Ah, naravno, sve morate zaliti Efesom (pivce za živce) ipak ste u Turskoj i tu nema Karlovačke ni Žuje. BTW – piva je mrak.
Desert kao i svuda na svijetu stiže na kraju. Tri kolačića koja kad ugledate rekli biste da su vam to dali za zagrijavanje, ali vjerujte, to je tako slatko i ukusno da jednostavno ne možete pojesti više od ponuđenog. (ako moj vodič nije mogao, onda zaista…).

Drugi dan je krenula avantura, razgledavanje starog grada, šetnja po sultanovj tvrđavi Tokapi, svakako ne štedite na krati za ulaz jer ima se što za vidjeti i proći će vam cijeli dan. Zlato, srebrno, slonovača, ebanovina, smaragdi, najveći biseri i dijamanti nalaze se upravo ovdje. Meni je bila zanimljiva prostorija gdje su obrzivali malce, sva u šarenim plčicama, tirkiznog tona koji je tako specifičan da ga se može vidjeti gotovo na svakom kutu. Velika izložba kineskog porculana, oružarnica, sulatanove odaje, prijestolje od 400 kg zlata… aaaaaa, ma ogromno bogatstvo… kad vas savlada umor, sjednite na vidikovcu i pojedite nešto i popite kavu…. ipak vas čeka dug dan…. a gdje je još noć…

3 thoughts on “ISTANBUL – KEBAP, KOLAČI I DOBRA ZABAVA(1. dio)”

Leave a Reply

